Sunday 25 December 2011

724 : Daydream

k duduk rumah tak buat apa apa memang bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn -,-'
asik tgk dvd yg ayh beli je -,-' nak cramp kepala ,nasib ah semalam ada orang ajak keluar mkn 'chickenchop sejuk' haha #pongboleh lah *thanks @dedey @radhi susahkan amik kat rumah sampai sesat then belanja makan lagi .Hey diorang sangat terer silat ,aku sangat admier diorang :) hope one day dapat main cool mcm diorang (!)

Terimakasih daun keladi ! :) k esok kita keluar dgn org lain pulak , kawan yg dh lama tak jumpa xp
and barang sekolah takbeli lagi --' mcm tak semngat ah nk balik sekolah .cuti je kan ke bagusssss #pft

Heyy, thanks tuliskan nama kat buku sekolah tu and ada niat nak tolong lipatkan baju saya tapi tak kesampaian pun niat awk tu xp mintakmaaf untuk semua (!) i'll try to change

tadi tibatiba teringat my cousin then bukak profile diorang ,ergh i miss them --' suddently terfikir kalau ika ada mesti dia nasihatkan aku 'jgn buat org mcm tu, takbaik' ,'sayang kan ? jangan nk mcm tu sgt lah' ,mesti dia nasihatkan then tegur perangai aku yg asik takbetul ni .Now bilabila aku sedih ke ada problem ,slalu tebayang nasihat dia and apa yg dia akan buat kalau dia jadi aku .Haih dia mmg org paling baik dlm dunia aku penah jp :') #forevermyproblemsolver xp tengoktengok drpd aku marah taktentu hala #fikir kau aku terus realize yg aku takpatut treat org yg aku sayang mcm tu even dia buat apa skali pun .Haih untunglah aku ada org mcm kau untuk sedarkan aku ,lagipun aku dah janji kan takkan buat lagi ? :') janji tak ulang mistakes yg sama untuk birthday kau .AHHHHHH aku sayang kau ! mana kau niiii :'/

i wont make promises that i cant kept ,
but this time i've made my mind...myb i need to change :)
i'll learn to trust you ,and i'll try to not be selfish and understand u everytime.
pfffft =,=' by Sharina