Monday 28 November 2011

718 : Cousin for life ! :)

Tomorrow im going back to Jb and to be honest , wa sedihhhhhhhhhhhhhhhhh ! :')
Dah lepas ni dah takda cousin yang nak jaga aku kat Jb -,-' ahh apa lah aku ni ,time diorg ada buli kemain..time diorang dah nak tinggalkan aku ni hah baru rasa macam nak merayu 'pleaseeee jangan tinggalkan aku !' #Haih tahun depan ah jawabnya baru dapat jumpa diorang lagi ,ah takboleh bayang kan tiaptiap hari aku balik sekolah takda diorang yg buat bising kat rumah .takda diorang yg gaduh jerit' time aku tgh tidur semua ergh nak melalak sia --' Tapi nak buat macam mana ,kena terima kenyataan lah kan..
To my cousin @ika and @mira thanks for everything ,sumpah korang takda nanti aku mesti tonggang-langgang taktentu hara :'(

and the whole week aku tidur rumah diorg ni ,tidur dengan ika..takpernah penah aku tidur awal bangun pukul 2petang ! --' ikutkan ika ni mmg slagi dia tak bangun aku tak bangun lah kan ==' bangunbangun je tengok jam ,Ya Allah dah pukul 2..then bangun bangun je onl .Haih kat rumah dia FOREVERONL..
Ipad ada 2 ,laptop nya lain blackberry nya lain .aku rasa lagi byk masa habis onl drpd tgk tv ke buat benda lain #onl and tidur ! and yg bestnya rumah dia ada mesin fitness entah apa apa #cool --> #aku sayang mak cik aku sampai bila bila xp rumah dia mcm kedai makan ,bangun tidur je mesti dah ada makanan #sentiasa ada keropok lah apa semua hahh besttt hihi aku nak duduk sini sampai bila' kalau boleh :') tapi alahai ,dah rindu erwinnnnnnnn --' so aku balik Jb esok dengan berat hatinya --'

ForeverMyCOUSIN




 
 
 
 
Mira obses dengan lagu 'The one that got away' #pegi manamana pun dia nyanyi --'
dah 3hari tak stop =='
Hah semalam kitorang jalan" then ada orang ni main campak" burung dekat orang yg tengah lalu'
tibatiba ada sekor burung tu landing kat Mira ,dia terkejut then jerit haha #tengok muka dia
Dress up dah kemain ,kejap lagi jerit jerit tengah tengah jalan sebab takut dengan burung haha..
Then aku pulak yang kena -,-' #aku pun jerit act xp orang tu campak parrot putih ,alahai comellnyaaaa
 
YESS (!) I got a kiss from a parrot xp
 

Hahh ika pun kena ,tapi burung dia paling besar ah.burung kakak tua colour Biruu
#muka ika lagi bedekak ,dia kemamm mulut dia sebab takut haha nasib takda gambar ,kalau ada aku dah tayang dah .Hahh k berbalik kepada cerita utama ,aku sedih kena balik Jb esok :'(

hahh kbye

pfffft =,=' by Sharina